sobota, 4 października 2014

Jak odzyskać pieniądze z zeekrewards

Zeekrewards to firma która miała gwarantować każdemu uczestnikowi  codzienne zyski za wstawianie ogłoszeń (średnio 1,5% dziennie),brać udział w aukcjach i kupować atrakcyjne przedmioty i wiele innych ciekawych źródeł rozwiązań,zarabiać też można było na siatce poleconych którzy kupowali bidy lub przedłużali subskrypcje. Za namową mojego kolegi postanowiłem zaryzykować i wpłaciłem poprzez payze 320 usd na bidy i  10 usd na subskrypcje,czyli ogółem wydałem 330 dolarów . Wszystko wydawało się fajne codziennie pare dolców zysku za wstawienie jednego wygenerowanego ogłoszenia wydawało się błachostką i rzeczą która nie była zbytnio uciążliwa. Jednak coś nie dawało mi spokoju . Skąd ta firma ma pieniądze ? Czy to taki sam system jak profitclicking który okazał się scamem ?  Inni uczestnicy systemów byli wrecz zachwyceni tą firmą i już liczyli zyski które im przyniesie w przyszłości,ja nauczony już że nic nie bierze się z próźni sceptycznie podchodziłem do tematu i uważałem że coś z tą firmą jest nie tak,gdyż oferują bardzo duży zysk,nie wymagając przy tym prawie niczego . I w końcu pewnego dnia stało się. Strona
 została zablokowana przez rząd usa i okazało się że Zeekrewards to była wielka piramida finansowa,w której zyski dla starych użytkowników były wypłacane z pieniędzy którzy wpłacali nowi . W taki sposób ja i mnóstwo innych straciliśmy wszystkie zainwestowane pieniądze . Jednak jest szansa na  odzyskanie części z nich . Jeśli zarejestrowaliście się na http://www.zeekrewardsreceivership.com/ i wypełniliście wszystkie niezbędne dokumenty to po niedługo powiniście otrzymać na maila informacje iż wkrótce zostaną wysłane do was czeki od syndyka . Kwota która otrzymamy ma równać się 40% utraconych pieniędzy w zeeku.
Także pamietajmy jeśli chcecie w coś inwestować róbcie to z rozwagą i nie wierzcie w żadne niesamowite systemy do zarabiania pięniedzy gdyż one nie istnieją. Ktoś musi zapłacić żeby drugą osoba mogła to otrzymać,pieniądze nie biorą się z niczego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz